انتالیا

درین سیر برگزار کننده انواع تورهای تخصصی مانند تورهای بازرگانی – تورهای ورزشی – تورهای زیارتی – تورهای سیاحتی در کشورهای مختلف با چندین سال سابقه سفرها موفق

انتالیا

۸ بازديد

 

انتالیا یکی از شهرهای توریستی و گردشگری ترکیه است . این شهر دارای اب و هوای مدیترانه ای و تابستانی گرم  و زمستان معتدل  و بافت تاریخی با دروازه های قدیمی ، کوچه های تنگ ، مناظر زیبای بندر  و کلکسیونی از اشیاء تاریخی و بی نظیر می باشد .

 

جاذبه ها :

در منطقه ساحلی کنیالتی یکی از پرطرفدارترین و زیبا ترین کرانه ابی انتالیا  به نام آکوالند است که سرسره های مختلف ، بازی های ابی  و استخرهای عظیم داراست .  علاوه بر این امکانات ، برنامه های شادی از قبیل مسابقات تفریحی و جالب و نمایش دلفین ها وجود دارند که گردشگران می توانند ازانها بهره مند شوند .

پاموک کاله :




پاموک کاله چشم اندازی زیبا در انتالیا است . مردم انتالیا از این جهت ان را قصر پنبه ای می نامند که شکل پلکانی و سفید مثل برف دارد و سفیدی ان به دلیل وجود یک سنگ رسوبی است . که از چشمه های اب گرم رسوب می کند . گفته می شود که این مکان خاصیت درمانی نیز دارد و از ان برای شنا و تفریح استفاده می کنند .

رافتینگ :




اگر به دنبال یک تفریح پرهیجان و لذت بخش هستید رافتینگ رودخانه های انتالیا را تجربه کنید . برای قایق سواری با هر قایق ظرفیتش 7 نفره است یا 10 نفره . حضور مربی الزامی است که همه چیز را هشدار دهد  تا شما بوانید اوقات خوبی را در ارتفاعات رودخانه خروشان سپری کنید .

حمام رومی ها :



حمام رومی ها که در شرق منطقه سیده قرار دارد یکی از دیدنی ترین مکان های انتالیا است که به عنوان موزه نیز از ان استفاده می شود  . یکی دیگر از ویژگی های این مکان سواحل ماسه ای و ارام  و ابی بودن دریایش است که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است .

از دیگر جاذبه های گردشگری انتالیا می توان آسپندوس (آمفی تئاتر تاریخی و قدیمی) /غار کارایین دروازه هادریان / موزه انتالیا /سنگرگاه انتالیا  و ابشار دودن را می توان نام برد .  

 

آسپندوس:

 

 

 

 

 

غار کارایین:

 

 

 

 

 

دروازه هادریان:

 

 

 

 

 

موزه انتالیا:

 

 

 

 

ابشار دودن:

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.