گواهینامه رانندگي بين‌المللی:

درین سیر برگزار کننده انواع تورهای تخصصی مانند تورهای بازرگانی – تورهای ورزشی – تورهای زیارتی – تورهای سیاحتی در کشورهای مختلف با چندین سال سابقه سفرها موفق

گواهینامه رانندگي بين‌المللی:

۳ بازديد

 

 

گواهینامه بین‌المللی رانندگی (آی‌دی‌پی) سندی به شکل کارت یا دفترچه یا هر دوی آن‌ها است که از طریق مراجع ذی‌صلاح صادر می‌شود و به مجب آن  حق رانندگی در خارج از کشوری که راننده گواهینامه خود را از آنجا دریافت کرده‌است، اعطا می شود.باید توجه داشت که  این سند همراه با اصل گواهینامه صادره از کشور مرجع، معتبر است و به تنهایی، کارکرد یک گواهینامه رانندگی را ندارد.

 

اين گواهي‌نامه علاوه بر زبان فارسي به 7 زبان بين‌المللي (‌انگليسي- روسي -فرانسوي- آلماني- اسپانیائی- عربي-‌ چینی)‌ نيز ترجمه شده است.لازم به ذکر است که گواهینامه‌های رانندگي بين‌المللي قابل تمديد نبوده و پس از انقضاء باید نسبت به درخواست گواهینامه جدید اقدام شود.

مدارك لازم برای درخواست گواهینامه رانندگي بين‌المللی:

 

برای دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی یک ساله ، نیازمند گواهینامه رانندگی معتبر جمهوری اسلامی ایران با اعتبار حداقل یک ماه و سه روز می باشد.

برای دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی سه ساله ، گواهینامه رانندگی معتبر جمهوری اسلامی ایران با اعتبار حداقل سه سال لازم میباشد.

یک قطعه عکس تمام رخ (3*4 ) با حجاب اسلامی برای بانوان

ارائه گواهینامه رانندگی بین‌المللی قبلی در صورت معتبر بودن

ارائه اصل یا تصویر صفحه اول گذرنامه

تکمیل فرم درخواست فارسی و لاتین ( تاریخ تولد لاتین و باید به میلادی درج گردد)

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.