کوش آداسی :

درین سیر برگزار کننده انواع تورهای تخصصی مانند تورهای بازرگانی – تورهای ورزشی – تورهای زیارتی – تورهای سیاحتی در کشورهای مختلف با چندین سال سابقه سفرها موفق

کوش آداسی :

۸ بازديد



کوش آداسی با سواحل زیبا و جنگل های کاج  کناره دریا و گردشگری های تاریخی که برای خود  ترک ها شهر تفریحی و ییلاقی است .در نزدیکی شهرستان مرکزی استان ایدین و سواحل اژه قرار دارد از نظر اب و هوایی تابستانی گرم  و آفتابی  و زمستانی های معتدل  و بارانی دارد  .  

قشنگ ترین و بهترین فصل ان بهار است . گل های کاغذی رنگارنگ  و دریایی ارام و خیابان هایی گل کاری شده  و رنگارنگ در این فصل زیبایی خاص خودش را دارد  . این شهر به سواحل شنی و صخره ای که دارد معروف است . و یکی از پرطرفدارتزین سواحل برای ورزش های آبی فصل شنا ، غواصی و اسکی روی آ ب است . کوش اداسی فرودگاه ندارد ولی از طریق فرودگاه ازمیر  که در هشتاد کیلومتری شهر قرار دارد امکان پذیر است .

جاذبه ها :

آدالند : یکی از بزرگ ترین پارک های ابی اروپا که دنیایی از بازی های ابی است  . آدالند ، پارک ابی کوش اداسی است که لحظاتی سرشار از شادی  و هیجان را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند .

جزیره کبوتر :

این جزیره که به نظر سمبل کوش اداسی می اید جزیره کوچکی است ک با جاده ای باریک به شهر متصل  می شود . این جزیره در فصل مهاجرت پرندگان ، خانه ای برای انواع پرنده ها می شود و جایی دنج برای افرادی که به دنبال ارامش و به دور از هیجان هستند می باشد .

افه سوس :

یکی از بناهای تاریخی زیبایی که گردشگران زیادی را به کوش اداسی می کشاند  افه سوس است . این مکان تاریخی که بین ازمیر و کوش اداسی قرار دارد  و از هر دو شهر رفتن به این مکان امکان پذیر است بازمانده شهری چندین هزارساله از امپراطوری رم شرق می باشد . یکی دیگر از ویژگی های تور افه سوس خانه ای قدیمی است که قبل از رسیدن به افه سوس در مسیر راه قرار دارد . این خانه قدیمی که حضرت مریم ده سال اخر عمرشان را در انجا سپری کرده اند ، امروزه به یک زیارتگاه تبدیل شده است . از ویژگی های جالب این زیارتگاه  این است که شما می توانید از چشمه ان که به چشمه ارزوها شهرت دارد بنوشید و ارزو کنید . همچنین می توانید بر روی دیوارهای بیرون خانه شمع روشن کنید . بعد از بازدید از این خانه قدیمی وارد شهر زیبای افه سوس با ستون های سنگی بزرگ ، میدان نبرد گلادیاتورها و بقاهایی از امفی تِئاتر و دروازه های این شهر می شوید . گفته می شود کوه های شمال افه سوس جایی است که اصحاب کهف توی غاری در دامنه این کوه به خواب دویست ساله فرو رفته اند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.