بودروم:

درین سیر برگزار کننده انواع تورهای تخصصی مانند تورهای بازرگانی – تورهای ورزشی – تورهای زیارتی – تورهای سیاحتی در کشورهای مختلف با چندین سال سابقه سفرها موفق

بودروم:

۵ بازديد

اگر به دنبال لذت بردن از دریای اژه و مدیترانه هستید, بودروم با آب و هوای معتدلش یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد. بودروم به شهر قلعه مشهور است و دژی که در قلب شهر قرار دارد شناخته شده ترین جای بودروم است. در تمام فصل گرم, سواحل بودروم جای مناسبی برای شنا و ورزش های آبی است. اما اگر دیدن ماسه های طلایی برای شما لذت بخش تر است دو ساحل گومبت یا بارتاکچی را به شما پیشنهاد می کنیم. آب در کناره های ساحل بسیار کم عمق است و می توانید سنگ های رنگارنگ و ماهی های کوچک زیر آب را ببینید. بهترین زمان برای سفر به بودروم از ماه نوامبر تا آوریل است و شکوفه های بادام در این فصول زیبایی خاصی به شهر داده و مناظر را دیدنی تر کرده است. فرودگاه تقریبا در 35 کیلومتری شهر واقع شده و تاکسی های سبز رنگ با مبلغی در حدود ده تا دوازده هزار تومان مسافران را به مرکز شهر می رسانند. دسترسی به بودروم علاوه بر فرودگاه از طریق جاده هایی که از شهرهای دیگر ترکیه می آیند هم میسر است.

 

جاذبه ها:

قایق سواری

تور ترکیه همراه با هیجانات وصف ناپذیر همراه است. در بودروم شما روزهای پرهیجانی را سپری خواهید کرد و مشکلی با پرکردن وقت خود نخواهید داشت. یکی از تورهایی که شما می توانید روزی پر از هیجان و لذت بخش سپری کنید تور روزانه قایق سواری می باشد. شما می توانید با سوار شدن بر این قایق ها به بازدید از سواحل زیبا, غواصی و شنا در آب های نیلگون بپردازید, ماهیگیری کنید و عجایب زیر آبی را تماشا کرده و عکس بگیرید و ورزش های آبی متنوعی را انجام دهید.

پلاژ گوموشلوک

از تفریحات بودروم, پلاژهای تمیز آن است. گوموشلوک ساحلی است پوشیده از زنبق هایی با گل های آبی. این پلاژ با دریای تمیز, ماهی های خوش طعم و با زیبایی های طبیعی خود برای شنا, حمام آفتاب و ورزش های آبی در ترکیه ایده آل هستند.

منطقه گومبت

اگر از سرگرمی های بودروم خسته شده اید به منطقه ای به نام گومبت که در دو کیلومتری  شهر بودروم است, سری بزنید. این منطقه همیشه پر از توریست است. رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های آن همیشه شلوغ هستند و بزرگ ترین و زیباترین هتل ها در این منطقه واقع هستند. سواحل کم عمق و طولانی و انواع و اقسام سرگرمی های آبی جایی مناسب برای خانواده ها و فرزندانشان است و می توانند از آن لذت ببرند.

از دیگر جاذبه های دیدنی و هیجان انگیز بودروم که اوقات خوشی را سپری خواهید کرد موزه روباز- سفر آبی بودروم- قلعه بودروم- مساجد و آرامگاه های بودروم نظیر مصطفی پاشا, مسجد تپه جیک و مسجد عدلیه – پلاژهای کارا آوا و توربا- آب های نیمه شفاف و عمیق خلیج گکوا و... می باشند.

مراکز خرید بودروم:

مراکز خرید در سطح شهر گسترده هستند اما دسترسی به آنها آسان است. صبح روز سه شنبه زمان خوبی برای بازدید از بودروم و خرید است. بازار هفتگی از دیدنی های بودروم می باشد. که هر سه شنبه در جریان است و مردم برای خرید به این مکان می آیند. در این بازار می توانید انواع لباس- ساعت- کفش- اسباب بازی و ... که برند اصل نیستند را با قیمت های مناسب خرید کنید.

مراکز خرید اواسیس- چارشی و لیمان از مهم ترین مراکز خرید اجناس مارک دار ترکیه در بودروم هستند. اگر به دنبال صنایع دستی و فرش های قدیمی ترکیه هستید به مرکز خرید ایمن کراویکز بروید و اگر مایل بودید به قیمت مناسب خرید کنید.

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.